שמואל צרפתי, משרד עורכי דין הינו משרד מוביל באזור הדרום, בעל ניסיון בדין עשיר בתחום דיני המשפחה המתמחה בניהול סכסוכי משפחה וניהול הליכי משפחה מורכבים.  

משרדנו מתמחה בתחום הפלילי ועוסק בליווי נאשמים, נחקרים ואסירים, מחיקת רישום פלילי, בקשת חנינה מנשיא המדינה, תיקי תעבורה ועוד.

עו"ד שמואל צרפתי, סיים ההתמחות בהצלחה רבה ומיד עם קבלת רישיונו התברג באחד ממשרדי עוה"ד המובילים באזור הדרום, שם רכש ידע וניסיון רב בטיפול בתיקים  מורכבים ומשמעותיים.

משרדנו מעניק ליווי בתחום דיני המשפחה 

שמואל צרפתי, משרד עורכי דין הינו משרד מוביל בתחום המשפחה הפועל בדרך הטובה ביותר ללקוחותיו. 

כל אשר תיק מגיע למשרדנו עובר בדיקה מעמיקה, ולאחר בחינת התיק על ידי צוות המשרד, התיק עובר תהליך פירוק ובניית אסטרטגיה מנצחת לטובת הלקוח. 

משרדנו פועל בנאמנות, נחישות ומסירות למען קידום ענייני לקוחותיו.

משרדנו מבהיר ללקוחותיו החל מתחילת ההליך כי בתיקי משפחה לא בהכרח יש מנצחים ועלינו לפעול בצורה נכונה לסיים ההליך המשפחתי בהסכמות, כאשר משרדנו פועל במטרה לשמור על מלא זכויותיהם של לקוחותינו.

משרדנו מתמחה בדיני משפחה, גירושין, מזונות אישה (מדור) מזונות קטינים, חלוקת רכוש, הסדרי ראייה, הסדרי ראייה להורי הורים, עריכת צוואות, עריכת הסכמי ממון ואפוטרופסות ועוד.

משרדנו מעניק ללקוחותיו ייצוג מקצועי ברמה הגבוהה ביותר עם דגש על שקיפות מלאה ותשומת לב רבה הן למשפחת הלקוח והן ללקוח עצמו.

העיקרון המנחה את משרדנו בכל הליך משפחה הינו תמיד טובת הילדים והיא לנגד עיניו בכל שלבי ההליך.

עו"ד צרפתי ניחן ביכולת משפטיות מגבוהה, לצד מסירות ומקצועיות ללא פשרות.

משרדנו מאמין, כי הכללים החשובים הם אמינות, נאמנות וישירות מול לקוחותיו.

למשרדנו מומחיות מיוחדת בניהול משא ומתן ותקשורת בין אישית גבוהה במיוחד.

משרדנו מומחה במשפט הפלילי, בזכויות אסירים ומעניק ליווי מלא לחשודים ונאשמים

צוות המשרד מייצג בכל תחומי הדין הפלילי החל מייעוץ לפני חקירה ועד לשלב הגשת כתב אישום. בנוסף, צוות המשרד עוסק בזכויות אסירים, כגון: יציאה לחופשות, הסרת סיווגי אלמ"ב, ייצוג בוועדות שחרורים וכדומה.

צוות המשרד מעניק ליווי  לכלל לקוחותיו בכל שלבי ההליך הפלילי, החל מהשלב החקירה הראשונה, דרך הליכי המעצר במסגרת מעצר ימים והשחרור, כלה בשלב השימוע ולאורך המשפט הפלילי עצמו על כל רבדיו.

משרדנו מאמין, כי עורכי הדין המייצגים בהליכים פליליים הינם המגנים והעומדים על המשמרת בכל הנוגע לזכויותיהם של כלל לקוחותיהם וכי עלינו להילחם ללא פשרות לטובת לקוחות המשרד.

משרדנו, בעל ניסיון רב בניהול הליכים פליליים והליכי משפחה תוך מתן דגש לטובת הלקוח.

עו"ד צרפתי מאמין כי כל תיק פלילי הינו עולם מלואו הדורש חשיבה מעמיקה ויצירתית תוך מתן דגש לנסיבות האירוע ונסיבותיו האישיות של הלקוח ומשפחתו תוך השגת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

המשרד מייצג חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך המשפטי, ומעניק ללקוחותיו מענה מקצועי ומיידי בכל שלבי ההליך הפלילי השונים:

  • ליווי וייעוץ משפטי לפני ובמהלך החקירה במשטרה
  • שימוע במשרדי התביעה המשטרתית או פרקליטות המדינה
  • ייצוג בבתי משפט בהליכי המעצר לצרכי חקירה (מעצר ימים)
  • טיפול מהיר, מידי, מקיף ומקצועי בעצורים, לרבות ביקור וליווי יום יומי של העצור במקום כליאתו ובמקומות החקירה, עד לשחרורו ממעצר.
  • ייצוג בהליכי בקשות למעצר עד תום ההליכים (העמדה לדין).
  • ייצוג בהליך הפלילי עד למתן הכרעת דין.
  • ייצוג בטיעונים לעונש, איסוף ראיות, הכנה לתסקירי שרות המבחן, עד לגזר הדין.
  • הגשת ערעורים ועררים לבתי המשפט המחוזיים ולבית המשפט העליון

.